Μαζί σας από το 1950

 Η σωστή επιλογή μιας ετικέτας μπορεί να απογειώσει ή να χαντακώσει μια επιχείρηση

Η ετικέτα δεν είναι απλά μια επιγραφή, ένα λογότυπο, μια συλλογή πληροφοριών. Είναι το άλφα και το ωμέγα για κάθε brand και μπορεί να απογειώσει ή να χαντακώσει μια επιχείρηση.

Η σωστή επιλογή μιας ετικέτας μπορεί να απογειώσει ή να χαντακώσει μια επιχείρηση


Η ετικέτα δεν είναι απλά μια επιγραφή, ένα λογότυπο, μια συλλογή πληροφοριών. Είναι το άλφα και το ωμέγα για κάθε brand και μπορεί να απογειώσει ή να χαντακώσει μια επιχείρηση. Το να σχεδιάσει κανείς μια ετικέτα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και να την λανσάρει στην αγορά ως κομμάτι της εταιρικής του ταυτότητας δεν είναι εύκολη διαδικασία. Μια καλοσχεδιασμένη και επαγγελματική ετικέτα μπορεί να κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει ανάμεσα στον ανταγωνισμό και φυσικά να βοηθήσει μια επιχείρηση να χτίσει το μοναδικό της brand και να αυξήσει τη δημοτικότητά της στο καταναλωτικό κοινό.


Γιατί είναι σημαντική μια ετικέτα

Η ετικέτα είναι η ταυτότητα μιας επιχείρησης, είναι το διαβατήριο για κάθε προϊόν που το κάνει να διαφέρει και το καθιστά μοναδικό. Προϊόν χωρίς ετικέτα είναι απλά ένας άγνωστος μέσα στο πλήθος. Η σχεδίαση μιας επαγγελματικής ετικέτας με έμφαση στη λεπτομέρεια είναι άλλωστε το πρωταρχικό μέλημα κάθε επιχείρησης που θέλει να έχει διάρκεια μέσα στον χρόνο και να χτίσει μια φήμη που θα την κάνει να ξεχωρίζει και αποτελεί επιλογή των καταναλωτών.

Τι είναι αυτό λοιπόν που καθιστά σημαντική μια ετικέτα; Αρχικά, η πρακτικότητά της. Σε μια ετικέτα υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ο καταναλωτής για να είναι ενημερωμένος σχετικά με το προϊόν που πρόκειται να προμηθευτεί. Εκτός από τα συστατικά και τη σύνθεση ενός προϊόντος, σε μια ετικέτα υπάρχουν συνήθως οδηγίες χρήσης του προϊόντος, που παρέχουν όλη την απαραίτητη πρακτική γνώση που χρειάζεται κάθε καταναλωτές. Ταυτόχρονα υπάρχουν πληροφορίες για τον τρόπο κατασκευής ενός προϊόντος ή άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την εταιρία που το παράγει και τον τρόπο διάθεσής του στην αγορά.


Μια ετικέτα όμως δεν τοποθετείται πάνω σε ένα προϊόν απλά και μόνο για να προσφέρει πρακτικές πληροφορίες. Η ετικέτα είναι αυτή που προσκαλεί και προκαλεί τον καταναλωτή να δοκιμάσει, να αγοράσει και να διακρίνει ένα προϊόν. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός πως τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη επενδύουν εκατομμύρια στη σχεδίαση των ετικετών που κοσμούν τα προϊόντα τους, μιας και επενδύουν στον ρόλο που διαδραματίζουν για το εταιρικό τους μέλλον. Μια ευφάνταστη, χαρούμενη, εντυπωσιακή ή απλά στοχευμένα λιτή ετικέτα είναι αυτή που τραβάει το βλέμμα των καταναλωτών και τους κάνει να αγοράσουν ένα προϊόν.


Προϊόν χωρίς ετικέτα

Προϊόν χωρίς ετικέτα δεν νοείται! Πώς θα μπορούσε άλλωστε κανείς να διανοηθεί ένα κατάστημα ρούχων χωρίς βιτρίνα, ένα e-shop χωρίς ιστοσελίδα. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο λειτουργεί και η ετικέτα. Συνεπώς η σχεδίασή της πρέπει να γίνεται πάντα από επαγγελματίες και με ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις που κάποια επιχείρηση προσανατολίζεται στο να αλλάξει τις ετικέτες σε ένα ή και περισσότερα από τα προϊόντα της. Η μετάβαση σε μια νέα ετικέτα απαιτεί ενδελεχή μελέτη των αναγκών της επιχείρησης, των προϊόντων της αλλά και των χαρακτηριστικών των καταναλωτών που τα προμηθεύονται.


Η ετικέτα είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία ενός brand και μια επιχείρησης. Συμβάλει ουσιαστικό στο να ξεχωρίζει ένα προϊόν στην αγορά και βοηθά τους καταναλωτές να το αναγνωρίζουν ως δημιούργημα μιας συγκεκριμένης επιχείρησης και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στη σημερινή εποχή του υψηλού και έντονου ανταγωνισμού. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να χτίσει ένα ισχυρό brand με προϊόντα που διακρίνονται, οφείλει να επενδύσει στην ετικέτα!